rss

Friday, January 22, 2010

Finally, its come in January 22...


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera kepada hadirin dan hadirat sekalian. pada petang yang nian indah ini izinkan saya membahaskan suatu beberapa perkara yang masih berlegar dalam kepada otak Mohd Haffiz ini..haha cam ceramoh al-fadhil ustaz2 doh ne..

dua hari lepas, selepas memikirkan suatu kebosanan yang ababil sunguh! aku buat satu keputusan yang menghairahkan semua orang (haha). aku telah secara tak sengaja mengaktifkan akaun Facebook aku. aku ingatkan bila deactive akaun Fb, mean totally sudah terdelete tapi rupanya TAK! masuk aje email dengan pasword lama telah mengAKTIFkan balik akaun Fb itu. Nampaknya bila sudah aktif ne, kira kena on dahla, maybe semua ne sudah ditakdirkan right???( betol ke xsengaja ko Haffiz, ley caya ke neyh..haha)

malam semalam, pada pukul 12lebih, lepas main badminton dan tengah ralik makan kat kedai, ada member terima mesej dari bebudak maktab yang lain, katanya elaun da masuk? bodoh ke ape tetiba tengah2 malam kata elaun masuk??haha. tapi surely budak2 tu da tanya dengan junior yang pergi check time tu. bru keSAHIHan menjelma. excited gila time tu. ada la sorang member ajak pergi karok(haha). tengah-tengah malam pergi karok ag tapi nasib baik sebaik nak g check in dalam tu, receptionist kata da nak tutup. so xboleh la. tapi maybe wekend ni gegiler pergi karok nak lepas tension!(haha..tension pe plak)

today, masuk je kelas pada pagi tadi, budak2 ne da kecoh da psal elaun. emm,mula lah mintak duit kelas la, duit buku la. habis gitu je elaun(haha). ingat nak try pergi check tapi fikir malas lah dala arini hari jumat, takot tak sempat pulak pergi sembahyang(cece..warok la katakan..haha). sebenarnya ada lagi singit dua, pakai jela yang itu, nanti takda baru la pergi amik kan?hehe. tapi tadi masa lepas makan, kat stesen petronas tu, penuh dengan budak maktab yang nak pergi check elaun kat mesin ATM, just check and out it la..haha.

tomorrow(never dies), xtaw la nak buat apa pagi esok tapi pepe pon, sekarang ini musim yang boleh dikatakan stabil and rileks sikit becoz awal sem la katakan. okla, sekarang sudah nak break kejap, pergi tidur, sudah la semalam tak cukup tidur.
Askm adn adio~

O past! O happy life! O songs of joy! In the air, in the woods, over fields,
Loved! loved! loved! loved! loved!
But my mate no more, no more with me!
We two together no more.
YES!!!